Przejdź do głównej zawartości

Nowości kosmetyczne, kolorówka - Rossman

I mnie dosiegła rossmanowska promocja, oczywiście z apką, więc -55% :D. 




Tym razem kupiłam tylko rzeczy, ktore były na mojej wish liście, plus dwie rzeczy dla mojej przyjaciółki jako dodatek do prezentu urodzinowego. Swoją drogą, udanego :prezent:. Już dawno zrobiłam sobie tą listę i mocno się jej trzymałam, jedynym dodatkowym produktem jest serum z Rival de Loop, ale wtedy, gdy robiłam listę, nie było jeszcze w sprzedaży🙂. Niestety nie kupiłam beżowej konturówki do ust, bo żadnej nie znalazłam, więc pewnie jeszcze się za takową rozejrzę. Za całość zapłaciłam 56 zł z groszami. Tak więc, po kolei:




🛒 Serum do rzęs i brwi z Rival de Loop Eye lash wimpern serum. Dzień przed promo dowiedziałam się o nim, od razu zapragnęłam je przetestować, co prawda jest to nowość i nie są mi znane bliższe opinie na jego temat, ale mam nadzieję, że chociaż trochę pogrubi moje liche, jasne rzęsy. W cenie regularniej kosztuje ok 23 zł.
🛒 Paleta do konturowania Wibo Pro Contour Palette. Był to najdroższy zakup, bo bez promo możecie ją dostać za 46 zł z groszami, w sumie, chciałam ją od razu odłożyć, gdy dowiedziałam się o cenie, ale stwierdziłam, że jest dość spora, zawiera i bronzer, róż, rozświetlacz, itd, na dodatek 3 produkty są kremowe, a 3 pudrowe, więc super opcja. 
 🛒 Szary lakier Miss Sporty, który właśnie testuję, w odcieniu 001. Jest to mat, w pieknym, idealnym wręcz dla mnie odcieniu szarości, jest cudowny i zastanawiam się, czy nie wybrać się po jeszcze jeden z tej firmy i serii, tylko w innym kolorze, może jakiś jasny beż 🙂. Polecam 💗
🛒 Lakier Wibo Chick matte, jest to lakier dla mojej przyjaciółki, wczoraj miałam przyjemność malować jej nim pazurki, jest to idealny kolor na jesień, niby w kolorze buraczkowym, ale z jedną warstwą dawał całkiem inny kolor, podchodzący bardziej pod wiśnie, cudeńko 🙂. Również mat, prezentuje się pięknie <3. Niestety nie znam numerka.
🛒 Cień do powiek Color tattoo w odcieniu 60 Timeless Black. Kupiłam go głównie do kresek, ale również przyda mi się jako po prostu cień 🙂. Ma piękny, głęboki odcień i dziwię sie, że go dorwałam, bo zawsze na promocjach był wykupiony :D.
🛒 Matowa pomadka Million Dollar Lips 01, kupiona dla przyjaciółki, uważam, że będzie jej idealnie pasować 🙂. Sama w tym roku zrezygnowałam z zakupu pomadek, bo okazalo się, że rzadko ich używam.

Niestety skusiłam się ponownie i wpadłam do Rossmana głównie z myślą o zakupieniu dwóch pomadek i konturówki, spontanicznie znalazł się w moim koszyku jeszcze neutralny, jasno różowy lakier do paznokci.


🛒 Bardzo chciałam przetestować nowość od Wibo, o której mam zamiar zrobić osobny wpis, ze względu na różne opinie na jego temat. Zdecydowałam się na nudziaka, który będzie na pewno stale gościł na moich ustach, czyli dwójeczka - Desert Sand. Kolor jest naprawdę piękny i z pierwszych testów jestem naprawdę zadowolona! Cena regularna to ok 15 zł.
🛒 Kolejna nowość, ale tylko w mojej kosmetyczce, bo na półkach w sklepach jest to już weteran, mianowicie Lovely Extra Lasting, błyszczyk do ust. Wybrałam bardzo delikatny odcień, nr 4, zbliżony do kolor moich ust. Również dość udany zakup. 
🛒 Konturówka do ust z Eveline w odcieniu 17 - Wwarm Nude. Mimo, że kolor piękny, dla mnie idealny, kredka jest bardzo tępa i ciężko się nią pracuje... Trzeba ją dobrze rozgrzać, by aplikacja była udana.

 🛒 Lakier do paznokci Miss Sporty Clubbing Color, w pięknym jasnym kolorze różu. Uwielbiam takie kolory a lakiery z tej firmy należą do moich ulubionych!



Za drugą turę zapłaciłam 19 zł z groszami, co jest dbrą ceną za 4 (dość) fajne produkty :).
Moje zakupy uważam za bardzo udane, mam nadzieję, że wszystkie produkty mi się super sprawdzą 🙂

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak przerobić stare jeansy, czyli kolejne proste lecz efektowne DIY

Czy Wy też potraficie wkręcić się w coś do tego stopnia, że potraficie poświęcić się tej pasji bez umiaru? Wyglada na to, że uzależniłam się od DIY 🙂. Stało się to moim drugim hobby, zaraz po angielskim 😁. Dzisiaj zapraszam Was na kolejny wpis z mojej ulubionej serii, czyli DIY w mojej ulubionej odsłonie, mianowicie banalnie proste zdobienia wykonane za pomocą zaledwie nitki i igły, dodatkowo ubogacę moje stare jeansy przetarciami, których wykonanie, wbrew pozorom, wcale nie jest takie szybkie, jak się może wydawać. Ale, step by step, wszystko jest możliwe 😉. Nawet jeansy rodem z okładek czasopism. Jeżeli przegapiliście mój pierwszy wpis na temat przeróbek ubrań, zapraszam zasięgnąć inspiracji  TU . Tam załączam kilka instrukcji, według których przeróbka z dzisiejszego wpisu została wykonana.  Czego będziemy potrzebować? Ok, let's start 😁 Na zdjęciu widzicie spodnie, które niedługo będą całkiem inaczej wyglądać. Na razie są to zwykłe, nieco luźne jeansy

Letnie wyprzedaże 2018

Cześć :) Wyprzedaże w tym roku obrodziły w mnóstwo rzeczy w mojej szafie, sama nie spodziewałam się, że aż tyle rzeczy w sieciówkach mnie zainteresuje! Kupiłam 10 rzeczy, ale ze wszystkich jestem bardzo zadowolona :).

Słowo o woskach i świecy Kringle Candle

Czy istnieje jeszcze jakaś osoba, która nie uwielbia umilaczy w postaci świec i wosków? No, być może tak, ale ja do takich na pewno nie należę 😃 💗  Ja, od kiedy pamiętam, uwielbiałam świeczki zapachowe, a teraz cieszy mnie bardzo szeroki wybór zapachów i postaci, w jakiej możemy sobie taki umilacz "odpalić " 😉. Taki relaks lubię, szczególnie w smutne, jesienne i zimowe dni, które się niestety zbliżają. 🍁🍂🍃😰❋❋❋ Dzisiaj zapraszam Was na post o zapachach od jednego z największych producentów świec i wosków na świecie, czyli Kringle Candle. W ostatnim czasie miałam okazje testować dwa woski i mała (teoretycznie😀) świecę tej firmy i chciałam podzielić się z Wami opinią na temat tych trzech produktów. Ogólnie mogę powiedzieć, że zapachy są bardzo oryginalne i realistyczne. Również ogromny wybór utrudnia sprawę w wyborze tylko jednego czy dwóch produktów. Niektóre nazwy świec czy daylightów są bardzo nieoczywiste, w ten sposób, że ciężko nam sobie wyobrazić i