Przejdź do głównej zawartości

Letnie wyprzedaże 2018


Cześć :)


Wyprzedaże w tym roku obrodziły w mnóstwo rzeczy w mojej szafie, sama nie spodziewałam się, że aż tyle rzeczy w sieciówkach mnie zainteresuje! Kupiłam 10 rzeczy, ale ze wszystkich jestem bardzo zadowolona :).










Zacznijmy może od czterech par spodni, w tym jedne szorty. Każda z tych par była przeze mnie długo poszukiwana, tak więc chyba znacie to uczucie, gdy znajdziecie w końcu daną, wymarzoną rzecz, za małe pieniądze :).



                          
🛒Pierwsze to cygaretki z H&M-u, które udało mi się znaleźć ostatnie w moim rozmiarze. Są lekko rozciagliwe, w kant, bardzo eleganckie, natomiast z powodzeniem będę je łączyć z ubraniami bardziej na luzie, sportowymi butami czy plecakiem. Dla mnie zakup udany!
Rozmiar: 34.
Cena: 40 zł.
Przecenione z: 59.99 zł.









🛒Cygaretki jeansowe z Croppa, które nie spodobały mi się na wieszaku, jednakże o wiele lepiej prezentowały się po przymierzeniu. Mają wiązane nogawki u dołu, co dodaje im odrobiny szaleństwa, lubie takie nietypowe jeansy!
Rozmiar: 34.
Cena: 29.99 zł.
Przecenione z: 119.99 zł.




                  

🛒Mom jeans basic z Sinsay, ten zakup to jeden z najlepszych zakupów, ponieważ od dawna szukałam zwykłych, niebieskich i bardzo wygodnych mom jeans. Te są idealne - ich materiał jest bardzo ciekawy, z jednej strony nierozciagliwy, a z drugiej bardzo miękki i komfortowy w noszeniu. Jedyną rzeczą nieco wyróżniającą tą parę jest zamek, który wszyty został pod lekkim skosem - bardzo mi się to spodobało, zawsze to coś innego!
Rozmiar: 34.
Cena: 29.99 zł.
Przecenione z: 89.99 zł.



🛒Ostatnią juz parą, są szorty z butiku w moim mieście. Posiadają przyszyte perełki w różnych rozmiarach, do tego mają lekko poszarpane nogawki. Bardzo długo szukałam właśnie takich szortów, niestety w sieciówkach szybko zostały wyprzedane co mniejsze rozmiary, natomiast za taką cenę, za jaką je dostałam w moim mieście, jestem bardzo zadowolona!
Rozmiar:  36.
Cena: 30 zł.
Przecenione z: 49.99 zł.



Kolejną porcją moich wyprzedażowych łupów to koszula, bluzki, kurtka, buty i okulary.




     

🛒W końcu udało mi się znaleźć białą koszulę z wyciętymi ramionami, zawsze miałam z tym problem, a bardzo takową chciałam mieć. Uwierzcie mi, na lato idealna! Ciagle w niej chodzę :). Tą nabyłam w Croppie, oprócz wycięć ma również czarne wstążeczki, które wyglądają bardzo ciekawie. Celowo wzięłam ją w rozmiarze większym, niż zazwyczaj, ponieważ jest nieco luźniejsza i wygląda lepiej.
Rozmiar: 38.
Cena: 19.99 zł
Przeceniona z: 69.99 zł.







🛒T-shirt z Housa, który spodobał mi się bardzo, gdy tylko trafił do sprzedaży. Nie byłam jednak pewna co do kroju z chokerem, dlatego też zecydowałam się na niego dopiero, gdy został przeceniony.
Moje serce skradł oczywiście nadruk, który przedstawia róże w pięknym kolorze pudrowego różu, dla mnie róż + biel zawsze na plus, do tego mamy drobne napisy.
Dekolt pod chokerem nie jest zbyt głeboki, zarazem jest wycięty lekko w V, więc znów coś, co bardzo lubię w T-shirtach :). Bez tego wyciętego dekoltu koszulka byłaby chyba lepsza, bo byłaby bardziej uniwersalna, ale na lato choker jest super, bo tworzy nam się taka wentylacja :D.
Bardzo spodobała mi się długość rękawka, która jest dla mnie idealna, taka jak w męskich koszulkach. Bardzo nie lubię długości kończącej się kilka cm od ramion!
Rozmiar: 36.
Cena: 19.99 zł.
Przeceniona z: 39.99 zł.




🛒Bluzka z Croppa, uszyta z prążkowanej dzianiny z ozdobnym chokerem. Trend ten skradł moje serce i nie mogłam przejść obok tej bluzeczki obojętnie, zwłaszcza ze względu na piękny, jasnoróżowy kolor.
Rozmiar: M
Cena: 9.99 zł.
Przeceniona z: 39.99 zł.


              
                  


🛒Kurtka jeansowa z Reserved, w pięknym liliowo-pudrowym kolorze, która bardzo długo za mną chodziła. Szukałam kurtki jeansowej w kolorze jasnego różu, ta natomiast ma również domieszkę liliowego, co wygląda naprawdę ładnie. Jest w nieco oversizowym kroju, ale tylko delikatnie. Również jest idealnej długości, sięga tak do połowy pupy, jeans jest bardzo przyjemny, orpócz tego nie posiada guzików, tylko zatrzaski, co jest bardzo funkcjonalne. Plusem jest to, że są one w tym samym kolorze, co kurtka.
Rozmiar: 34.
Cena: 59.99 zł.
Przeceniona z: 159.99 zł.



🛒Sandałki na obcasie, o których już od dawna marzyłam. Kupiłam je w miejskim butiku za niską cenę, która przekonała mnie ostatecznie do ich zakupu. Są wykonane z ala zamszu, na obcasach mają nabite nity, które dodają charakteru, ale nie przytłaczają i są dość subtelne. Jak to sandałki w tym stylu, są zapinane wokół kostki, a co w nich świetne, to to, że pasek nad kostką można wyjąć, gdyby np się zniszczył i dodać nowy. Są dość wygodne, jednakże za pierwszym razem lekko mnie obtarły - obcasy i to w sandałkach to nie jest typ obuwia, który noszę na co dzień, dlatego też się nie dziwię. Myślę, że spokojnie je rozchodzę, bo i obcas nie jest zbyt duży, więc powinnam się szybko do niego przyzwyczaić. Są idealne na lato, do każdej stylizacji!
Rozmiar: 38.
Cena: 38 zł.
Przecenione z: 89 zł.



🛒Okulary przeciwsłoneczne,to mój kolejny zakup z Housa. Nie mam dobrych wspomnień związanych z okularami z tego sklepu, ale tym razem wybrałam takie, które wydawają się porządniejsze, przede wszystkim są w części wykonane z metalu, co czyni je bardziej wytrzymałymi, a w miejscach, gdzie są plastikowe, widać, że ten plastik jest mocny i nie złamie się tak szybko. Wizualnie nawet mi się podobają, mogłyby być szersze, ale nie jest to nic uciążliwego, chociaż na początku przez to miałam wątpliwości, czy je kupić. Mają złote elementy, które z czarnym komponują się świetnie, są stabilne, nie ściskają głowy i myślę, że powinny mi trochę posłużyć!
Cena: 12.99 zł.
Przecenione z: 39.99 zł.


Dajcie koniecznie znać, czy również poszaleliście na wyprzedażach! :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak przerobić stare jeansy, czyli kolejne proste lecz efektowne DIY

Czy Wy też potraficie wkręcić się w coś do tego stopnia, że potraficie poświęcić się tej pasji bez umiaru? Wyglada na to, że uzależniłam się od DIY 🙂. Stało się to moim drugim hobby, zaraz po angielskim 😁. Dzisiaj zapraszam Was na kolejny wpis z mojej ulubionej serii, czyli DIY w mojej ulubionej odsłonie, mianowicie banalnie proste zdobienia wykonane za pomocą zaledwie nitki i igły, dodatkowo ubogacę moje stare jeansy przetarciami, których wykonanie, wbrew pozorom, wcale nie jest takie szybkie, jak się może wydawać. Ale, step by step, wszystko jest możliwe 😉. Nawet jeansy rodem z okładek czasopism. Jeżeli przegapiliście mój pierwszy wpis na temat przeróbek ubrań, zapraszam zasięgnąć inspiracji  TU . Tam załączam kilka instrukcji, według których przeróbka z dzisiejszego wpisu została wykonana.  Czego będziemy potrzebować? Ok, let's start 😁 Na zdjęciu widzicie spodnie, które niedługo będą całkiem inaczej wyglądać. Na razie są to zwykłe, nieco luźne jeansy

Słowo o woskach i świecy Kringle Candle

Czy istnieje jeszcze jakaś osoba, która nie uwielbia umilaczy w postaci świec i wosków? No, być może tak, ale ja do takich na pewno nie należę 😃 💗  Ja, od kiedy pamiętam, uwielbiałam świeczki zapachowe, a teraz cieszy mnie bardzo szeroki wybór zapachów i postaci, w jakiej możemy sobie taki umilacz "odpalić " 😉. Taki relaks lubię, szczególnie w smutne, jesienne i zimowe dni, które się niestety zbliżają. 🍁🍂🍃😰❋❋❋ Dzisiaj zapraszam Was na post o zapachach od jednego z największych producentów świec i wosków na świecie, czyli Kringle Candle. W ostatnim czasie miałam okazje testować dwa woski i mała (teoretycznie😀) świecę tej firmy i chciałam podzielić się z Wami opinią na temat tych trzech produktów. Ogólnie mogę powiedzieć, że zapachy są bardzo oryginalne i realistyczne. Również ogromny wybór utrudnia sprawę w wyborze tylko jednego czy dwóch produktów. Niektóre nazwy świec czy daylightów są bardzo nieoczywiste, w ten sposób, że ciężko nam sobie wyobrazić i